Nya barnmorskan.

Nu har jag kommit hem från nya barnmorskan.
Och jag kan bara säga att faaan vad nöjd jag är. :D
Så oroligt glad över att jag bytt bm nu när jag fått träffa
den nya, hon verkligen brydde sig och tog sig tid till att träffas.
Hon hade satt upp en hel timme idag, endast så jag skulle få
all tid jag behövde och så att hon kunde ge massa information.
Fick info om en ungmammagrupp som finns (något som min
gammla bm inte ens har nämnt) och som jag faktiskt tänker
titta vad det kan vara, känner ju inga andra här uppe så kan vara kul
om man kan hitta någon att prata och umgås med. :)

Mitt levervärde var bra även denna gång så nu ska jag prova att ta
tavigyltabletter ist för att se om klådan försvinner med det.
Sf var 33cm, och hon är fixerad men rörlig.
Hjärtljud 142

Nej nu har Henric kommit hem. Undra om jag ska spela lite kanske. :)

Kommentarer
Postat av: Mia

jag är beräknad till den 14:e april. men hoppas på att det blir tidigare =)

2009-02-18 @ 14:28:38
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0