Näsblod..

Usch blöder näsblod nu. :S
Har jag inte gjort på länge men nu på kvällarna har jag
börjat att snyta mig för att kunna andas på nätterna.
Idag så snöt jag mig som vanligt men började blöda näsblod då.
Suck, smakar skit i käften och känns obehagligt.
Inte så att det forsar utan bara lite. :/

Hm, annars har vi inte gjort så mycket idag,
lagat mat, ätit och legat i soffan. :P
Skön kväll med andra ord, bara jobbigt att jag har så ont i ryggen och ligger
dåligt hur jag än ligger.
Fick även tokont i musklerna runt knäna när jag satt och spelade ett tag.
Jätte knäppt, aldrig fått så tidigare kändes som att musklerna inte
fungerade och det gjorde skit ont att ställa sig upp. :S

Nej nu ska vi lägga oss i sängen och kolla på House. ;)
Massa nya avsnitt som vi börjat kolla på. :P
Kan ju bara säga att fan va smidigt de är att ha laptopp. ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Va träligt med näsblod :( Hoppas att det har slutat nu hugs

2009-02-19 @ 13:26:23
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: sandra , Sebastians mamma

Taack =)=)

2009-02-19 @ 13:30:25
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0