Nackspärr.

Idag vaknade vi ännu tidigare helt hemskt.
07.23 stod klockan på jag trodde jag skulle dö. :P
Henric kunde inte somna om utan gick upp och jag låg
kvar i sängen vaken i typ en timme sen äntligen somnade
jag, sov då till tio då blev det frukost.
Sen har jag fixat en tvättmaskin, en diskmaskin och gjort
rent hela ungsgallret, det var fasiken sjukt jobbigt.
Ska ställa mig å stryka gardinerna till sovrummet snart
tänkte jag för då får Henric hänga upp dom innan han drar.
Kände igår att det var tokjobbigt att göra det själv så
då får han fixa det. :)

När Henric vaknade trodde han att han fått nackspärr,
så han får sitta med vetekudde och halsduk nu hela tiden.
Han har tydligen aldrig haft nackspärr förut så han tycker
de är skit jobbigt, att han typ mår illa också.
Får se om han drar ut idag, beror nog på nacken faktiskt.
Egentligen så ska man ju ta det lugnt och så men hm ja
det är Henric jag menar va fan han åkte ju HELA vasaloppet
med brutna revben? Så tror inte att nackspärr ska hindra
honom från en krogrunda. ;)

Själv har jag nyss käkat lite lunch därför jag inte orkar göra något,
blev tokmätt och seg. Undrar vad jag ska käka ikväll när (om) jag
är ensam. Funderar på om jag ska åka upp till vällingby och
hämta mat faktiskt vi har ju en hel del resturanger där. :P
Ska faktiskt unna mig godis också, har inte blivit något godis på
flera helger nu så det ska bli riktigt gott. :D
Men har bestämt mig att det inte ska bli en lika stor jumbopåse
som det brukar bli utan ska bara ta lite.
Får se hur det går. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0