Magen på bordet.

Japps nu för tiden får magen vara ovanför bordet för att jag ska kunna
sitta vid datorn. Tur att vi har höj och sänk bara stolar. :P
Har även en fotpall under bordet så benen inte behöver vara neråt
och bli svullna och jobbiga.

Vi var och hämtade pappas mattor förut, pappa var stensäker på
att dom kosta 200kr och hade tagit ut det och allt.
Jag tog inte med min plånbok eftersom att Henric körde och
jag hade ju pengarna lösa. När vi kom till Snubben så visade det
sig att han skulle ju ha 300kr för dom! Gaaah, Henric har aldrig kontanter
och jag hade inte min plånbok med. Så vi fick åka och ta ut
pengar, tack och lov hade ju Henric sitt kort med. :)
Så de gick ju bra tillslut iaf, men pinsamt att stå där och han säger
att han ska ha tre hundra för dom, pappa hade skrivit av hans
info och på den hade han också skrivit 200kr så jag har ingen aning
om han blåste oss eller om pappa verkligen både hört och sett fel.

Nu ska vi faktiskt hoppa i säng vi ska kolla på film.
Underworld 2. :D Jag älskade ettan, jag gillar filmer om vampyrer
och sånt hehe. :D

Kommentarer
Postat av: lassika

Bra med höj och sänkbara stolar. KRAMIS

2009-02-04 @ 09:55:52
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0