Luncha med pappsen.

Japps har varit och lunchat med pappa. :)
Han vart iaf nöjd med sin mat. :P Jag var väl si så där...
Sen sprang vi in på ÖB en sväng också, han skulle kolla
efter något så passa jag på att köpa Afer Eight till Henric,
han älskar det och så köpte jag två pennor till honom också,
vanliga med stifft som han kan ha när de behövs, både jag och pappa
var säkra på att det var 0,7 han ville ha och när jag stod och betala ringde
han och det var ju 0,5 han ville ha! Gaah aja skit samma det som är bra
med ÖB är att det är billigt så känns som att det inte spelar så stor roll.

 Håller på att tvätta nu, känner inte för det men är ju inte så mycket heller
så de går ju ganska fort, ska kila upp om ca en halvtimme igen.

Nej nu ska jag glo lite på tv, mår illa och har FORTFARANDE ont i magen. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0