Linuslotta = Jumbo storlekar?!

Vi beställde ju som sagt lite kläder på Linuslotta.se,
kläderna hämtade jag ut igår, men storlekarna är ju
sjuukt stora?! Jag tog fram en tröja som vi fått av Henrics
mamma som hon köpt i storlek 56 och jämförde den med
en tröja som vi beställt som också ska vara storlek 56,
ehhh det är inte ens i närheten av samma storlek?!
Deras 56a ser ju ut att vara typ 68?!!
Henric gissade att dom säkert tar in kläder från USA
och har deras "barnstorlekar" haha. ;)
Någon annan som har beställt därifrån?

Vi beställde ju lite blandade storlekar största vi beställde var
storlek 74 men alltså ehh den jackan ser sjuuuult stor ut!
Aja skit samma, någon gång växer hon säkert i kläderna,
så de visar ju sig. :)

Fy fan vad mina foglossningar är hemska nu,
igårkväll höll jag på att börja gråta när vi skulle gå och lägga oss
för att det gjorde så sjukt ont.
Jag kunde inte röra benen för att då kändes det som att ryggen skulle gå av.
Henric fick hjälpa mig när jag skulle försöka röra mig för att jag klarade inte
av det själv. :/

Grattis grattis till systerdotter Tindra också, hon fyller ju år idag. :D

Kommentarer
Postat av: Lena "lillasyster"

Nå stackars min syster =/.... Ja grattis till Tindra x)

2009-02-06 @ 22:11:20
Postat av: Madde

Till Lena.

Tack vad söt du är, hoppas att denna natt blir bättre. :) Kramar.

2009-02-06 @ 22:29:11
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0