Gravidtrötthet?

Jag är fan sjukt trött hela tiden, eller har en trötthetskänsla iaf.
Jag känner i huvudet och i kroppen att jag bara inte orkar,
är det så det blir?
Mitt järnvärde var ju bra sist 138 i HB, så det är de ju inte,
om de inte drastiskt ska ha sjunkigt extremt väldigt fort.

Hur var det för er andra gravida, blev ni väldigt trötta i slutet?
Gick ju in i vecka 35 idag.
Så jag räknar mig till slutet. ;) Eller de har jag nog gjort ett tag hehe
men skit samma. :P
Oj oj oj 41 dagar till BF nu, och jag tror fortfarande att hon kommer att
komma lite tidigare fast börjar ändå tveka lite mer om det.
Fast efter den 13e är det ändå oki om hon kommer hehe,
innan kommer jag nog att se till att bara ta det lugnt. :)
Sen blir det fönstertvättning, ananas ätning och trappspringning. ;)

Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: joo, man är trött som fan i slutet men det går ändå inte jämföra med den tröttheten som är när man fått barnet ^^

2009-02-22 @ 21:25:46
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: sandra

Hehe du ska nog se att hon tittar nog ut när ni minst annar det :PMåste fråga varför just efter den 13:e+

Kram

2009-02-23 @ 12:56:55
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0