Full ersättning - vi vann!!!

Fan vad skönt, vi får full ersättning för krockskadan på bilen!
Jag ringde idag för att det har tagit så lång tid och vi ville verkligen
veta nu hur det har gått och vad dom tycker.
Och då fick vi äntligen svaret vi ville ha, full ersättning. YES!
Så jag ringde direkt dit där vi vill lämna in bilen så ska dit och
visa upp bilen imorgon kl 10, dock är det bara en av killarna som
vi vill ha annars är vi inte intresserade av att lämna in bilen där.
Känns sjukt pinsamt att behöva säga det om det inte finns tid till
han vi vill ha men men kunden har ju alltid rätt. ;)
Och dom kan inte fixa nyckeln där vi vill lämna in den så då kan
vi lika gärna lämna in den på något annat ställe.
Eller vi vet vilket andra ställe vi vill lämna in den på isf också,
och dom ska ju få höra INNAN att jag är sjukt petig på lackskillnad
och allt så ska fan inte vara några fel. Jag kommer inte tveka en sekund över
att vägra ta emot bilen om det inte är bra gjort.
Har man kört lacktransporter förut så har man. ;)

Ringde även till den där äckliga jävla cp idioten som vi köpte bilen av.
Han har fortfarande inga pengar, vilket INTE är mitt problem.
Och vad säger han då?!
"du kan få min kuk" Ehh WTF?!! Hade han sagt det till mig personligen
hade jag slagit sönder honom så jävla hårt. Men jag säger ist,
"vad fan ska jag med din jävla kuk till? Det finns INGEN som helst anledning
för dig att vara otrevlig eller barnslig emot mig för att DU vet att det är DU
som är skyldig OSS pengar för att vi har bara fått en nyckel till bilen. Alltså
ska DU ge oss VÅRA pengar nu!"
Då får jag till svar "ring imorn så ska jag se om jag kan fixa fram några hundralappar"
Jag svarar då iskallt "Det handlar inte om några hundra lappar det är 900kr du är
skyldig oss och dom ska vi ha!!"
Och då säger han "jaja, ring imorn så får vi se"
Alltid detta eviga jävla "ring imorn", "ring sen", "ring om en vecka",
"ring nästa vecka" osv osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0