Förvärkar = SMÄRTA!

Igår när vi gick och la oss så fick jag riktigt
onda förvärkar fy fasiken va ont de gjorde.
Men samtidigt så ville jag inte ringa in till förlossningen
för det, liksom de dom säger är säkert ändå bara ta två
alvedon och försök sova eller ta ett bad.
Så jag struntade i det och försökte bara att sova,
slumrade lite men vaknade hela tiden
för att jag fick ont. Tillslut så somnade jag helt och sen
fick jag sova. :)
Sen idag så känner jag inget speciellt, mina foglossningar
som vanligt iofs men inte sånna förväkar som i natt.

Det sägs ju att ananas kan få igång värkar och sånt,
och vi käkade ju fruktsallad i lördags och igår, och igår
åt jag mer ananas eftersom att jag älskar det och plockade
ut massor. Och jag hade ju lite ont i lördags natt med.
Så vem vet? Kanske funkar lite iaf? ;)
Vet ju att om några veckor så ska jag äta massa ananas. :P
Synd bara att man får ont i käften av för mycket ananas.

Annars så händer det inte mycket, hade tänkt att ta mig en
promenad till vällingby idag, men det snöar så känner inte för
det längre. Men skulle behöva köpa folsyretabletter..
Fast har så jag klarar mig en dag till. :P
Kanske har några fler i handväskan om jag kollar efter också. :)

Henric är hemma idag, han har inga lektioner så han ska plugga hemifrån
men just nu sitter han och spelar.. Hm han får sitta en stund till sen ska jag
nog försöka få honom att göra sånt han ska ist. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0