Förslossningstajming? ;)

Idag har jag faktiskt gjort lite som jag skulle. :P
Har iaf fixat fönstret och gardinerna i gästrummet.
Jag var HELT slut efter det, fasiken skulle kunnat sova
hur länge som helst men gick faktiskt inte och la mig.
Imorn ska jag ta tag i att dammsuga här hemma också.

Pappa kom och störde mig innan jag hoppade in i duschen,
så då drog det ut på tiden en del. :P
Sen så har vi ätit bakad potatis idag så sjukt gott.. :D

Henric ska ut imorgon, så får se vad jag ska hitta på för middag.
Hans kompis fyllde år förra helgen så dom ska gratta honom lite.

Förresten så har henric en annan vän som ska ligga på sös nästa
vecka, hehe han tycker att vi ska tajma att Julia ska komma då
och att vi ska välja sös. :P Hehe tror inte att man kan bestämma det
riktigt på det sättet. ;)
Annars så på lördag så ska vi till byn, lördag så ska jag dammsuga
ur volvon, förhoppningsvis får vi den såld snart har en som är intresserad.
Sen söndag tänkte jag att vi ska dammsuga ur Saaben känns som att det
behövs nu när det varit så jäkla skitigt ute.

Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman du får ta de lungt ju ;p Haha fan va duktgi du e jag skulle oxå behöva städa bilen tror jag =)

2009-02-26 @ 20:58:30
URL: http://purpleblackheart.blogg.se/
Postat av: Anna

ja men då är det ju bra om du är online när jag kommer hem :p

2009-02-27 @ 12:12:32
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0