Förlossningen.

Ja men juste idag ska vi till förlossningen på kurs.
Kl 18 ska vi vara där, ska bli intressant att se vad det
handlar om faktiskt. :) Hoppas att det är något vettigt.

Annars idag är jag riktigt trött, är uppe ovanligt tidigt idag med,
men brukar gå upp tidigare när Henric är hemma tråkigare
att sova då eller något. :P
Får se om jag vilar en stund på dagen sen kanske,
skulle vara skönt att få sova lika gott som igår på dan. :)
Julia sparkar på nu också, hon är ju mycket mycket lugnare än
hon var förut men ibland får hon sina ryck.
Vi spelar ju en låt för magen varje kväll innan vi går och lägger oss,
en speciell låt, alltid samma alltså och då brukar hon sparka
ett tag sen lugnar hon ner sig och typ vet att de är dags att sova. ;)

Känner mig lite yr idag också, kan vara för att jag nyss har ätit kanske.
Får se om det går över snart...
Hoppas jag får papper från FK idag om hur mycket pengar jag får på
fredag.. Ser inget ännu på internetbanken iaf. Men hoppas verkligen
att de kommer, att det inte kommer att strula massor.

Kommentarer
Postat av: sandra

Nej va gulligt utav de som bode där inann er. När de gör så så gör det ju inget. Men när det blir storstädning som för oss så känns det vädligt fel. De på Nyk.Hem höll med oss men vi behövde bara ta det ytliga som tur va.



Hoppas att ni gillar kursen och att yrseln går över.

Kram

2009-02-25 @ 11:10:49
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0