Foglossningar eller fixering?

Hm i två nätter nu har jag haft ont under magen framtill
på sidorna. I natt har det gjort verkligen skit ont och varit
riktigt jobbigt, men sen när jag går upp och går lite och sitter
ist för att ligga ner då blir det lite bättre och gör bara lite ont?
Hm, kan det vara att jag åkt på foglossningar framtill OCKSÅ
eller håller hon på att fixera sig?
Ja inte vet jag, på torsdag ska jag till bm får fråga då vad hon tror.
Henric ska följa med också eller ja de har vi ju inte sett men han har sagt
några gånger att han vill följa med så kan ju vara kul, han har ju inte varit
med någon gång tidigigare inte så på kontroll iaf. :)

Idag ska jag verkligen inte göra någonting, jag vill egentligen gå en liten
promenad men det gör så ont överallt att jag skiter i det.
Sen skulle jag vilja kila till ÖB och köpa ett bra kuvert så jag kan skicka
en sak till Anna, köpte en varsin sak till oss igår, egentligen inget
speciellt men det var bra pris och klart att hennes tös ska ha en med. :)
Fast funderar på om jag kanske kan bygga ihop något hemma så
slipper jag ta mig till öb. :P

Jag har även ont i öronen, ska ringa och se om jag kan få en tid för att
komma och spola öronen, tror de behövs. :P
Det jobbiga är att Henric hör ännu sämre än mig och då kommer jag
ju få ont i öronen av hans volym haha. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0