Fk och förlossningskurs.

Pajen var tydligen god, både pappa och Henric käkade det.
Själv gjorde jag korv med bröd och potatismos till. :)
Det är typ lyxmat eller något haha jag verkligen älskar det. :D
Sen ikväll ska vi käka tacos. :D Mumsigt värre.
Får se om vi käkar innan vi drar eller när vi kommer hem..
Vi måste åka lite efter fem för att vi antar att det är skapligt
med trafik just den tiden.

Funderar på om jag ska gå och vila en halvtimme nu faktiskt,
är fortfarande rätt seg men inte yr iaf.

Annars händer de inte mycket idag, borde egentligen ha dammsugit,
och borde egentligen ha strukigt gardiner som ska upp, och borde
egentligen ha ring FK om föräldrar grejs, fattar inte riktigt om man ska
börja fylla i från när hon är beräknad redan nu men om hon kommer imorn
då? Får man inga pengar då? Aaa jag har iaf ingen aning.
Men får ta det någon annan dag orkar helt enkelt inte idag känner bara att
nej idag orkar jag inte.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken superfin blogg!!!

2009-02-25 @ 20:44:13
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0