Dålig sömn.

Idag händer absolut ingenting.
Inget planerat och ingen lust till att göra något.
I natt har jag faktiskt sovit utan att vakna tre tusen
gånger av att jag inte kan andas, att jag måste
på toa eller av förvärkar.
Jag har kommit på att jag får jobbigt att andas
när jag ligger på rygg, så måste typ ligga
på sidan för att kunna sova.
Men ändå har jag inte sovit bra.

Henric ska vara hemma idag också, inge lektioner idag heller.

Nej om man kanske ska hoppa in i duschen så man
känner sig lite trevligare iaf..

Kommentarer
Postat av: lassika

Det låter som en bra dag att inget göra. Jag åker snart hörs. KRAMIS

2009-02-18 @ 08:07:36
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0