Bilstädning och fläskfilewraps.

Nu sitter vi i byn, vi stannade till en sväng på Saltå
också när vi åkte ner Henric ville ha Juice och lite annat.
Sen åkte jag och lämnade Henric hos hans föräldrar och åkte
vidare mot Jessica. :)
Sen var jag där i flera timmar och hade det super trevligt,
vi fikade och var onyttiga haha. :P Som alltid. ;)
Sen fastnade vi i en film också, jag skulle åka i typ en timme,
men kunde inte slita mig var ju tvungen att se hur den slutade. ;)

Sen åkte jag hit till byn å käkade lite mat, gott som tusan var det.
Var fläskfile wraps, jag hade aldrig käkat de förut men äter det
gärna igen. :D
Nu sitter jag i källaren och segar.
Är faktiskt riktigt trött, skulle lätt kunna gå och lägga mig. :P

Jag hittade ju som sagt ett super paket på blocket,
segt bara att nån annan hann före typiskt. :(
Men men, ska höra av mig till henne imorn för att verkligen
se om det är borta hon skulle höra av sig idag men har inte gjort de.
Sen ska jag och dammsuga ur volvon och förhoppningsvis saaben också.
Skulle vara skönt att ha det gjort i båda bilarna, och pappsen får ju
hjälpa till så då går det nog fort, en dammsuger och en puttsar lite. ;)
Får se om Henric ska följa med men tror inte det, jag menar han åker ju
helst inte iväg om det finns en dator någon annanstans som han kan sitta vid. :P

Kommentarer
Postat av: lassika

Hej det var ett tag sedan jag har varit in på alla bloggar. Men nu tror jag att det börja ordna sig med allt. KRAMIS

2009-03-01 @ 09:50:32
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0