Barnvagnsnojja och volvofix.

Japps nu är lampan bytt på volvon samt att den är
utkörd till pappas kompis. Skönt, ett mindre problem för
tillfället. Har inte blivit att jag har gjort något med spjälsängen
alls idag, jag och Henrics pappa pratade och bestämde att vi
ska prova att tvätta den med klorin för att se om färgen blir vitare,
det är ju liksom bara det jag är ute efter så bara hoppas att
det funkar så kan vi lämna tillbaka färgen och allt. :)
Men eftersom att klor är starkt så är det inte jag som tvättar
utan Henric ska göra det. :) Han skulle göra det i duschen för att dels
så luktar det ju starkt och sen så är det smidigast att vara där.
Hoppas att det blir fint. :)
Annars får jag slipa ner lite och måla iaf, men Henrics pappa tycker att
det blir finare att inte måla hur det än är så blir det ju penseldrag om
man målar och då ser det snyggare ut om vi slipper.
Men det visar sig.

Jag funderar faktiskt på att kila och lägga mig snart,
är halv seg och kan vara skönt att bara ligga i sängen och ta det lugnt
och inte behöva tänka på allt.

Börjar känna stress igen över att vi inte har någon barnvagn, nu är jag
ute flera gånger om dagen på blocket och kollar, liksom vad är en
rimlig summa att lägga på en begangnad vagn? Eller aa en
vagn överhuvudtaget?
Jag har absolut ingen aning själv, men har iaf hittat en som jag tycker
ser fin ut och har mejlat till dom som lagt ut den och frågat om
dom kan tänka sig å gå ner i pris, tycker att 3500kr för en 04 är för mycket
liksom vagnen är fem år gammal inte två!
Henrics mamma tycker att "det är ju ingen brådska ni kan ju bära i början
också, och vi hade en som kom på dagis som inte alls hade barnvagn och
tyckte att det var jätte bra att bära barnet hela tiden".
Ehh nej tack, jag vill inte ha en unge som är mammig och pappig och alltid
ska bli buren. Och hur bra är det för ryggen på en skala då? Inte alls.
Så NEJ det är absolut inget förslag för mig ens.

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi ja men jag måste ju ha nåt att dreggla över när jag inte har nån fin pojk själv :p

2009-02-07 @ 23:10:07
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: lassika

Bra sagt tänk på ryggen ddet blir nog en massa bärande ändå. KRAMIS

2009-02-08 @ 11:40:17
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0