Barnvagnar hit och barnvagnar dit.

Idag ska vi åka till ett företag i sollentuna och kolla på barnvagnar.
Vi får väl helt enkelt se vad dom kanske har att erbjuda.
Vet att dom har en rosa vagn till bra pris,
men känner mig ändå tveksam till rosa vagn.
Men men vi får se när vi kommer dit.
Dom kanske inte har ett jävla skit, eller massor.

Har även hittat några intressanta på blocket, tre st emmaljunga.
Men är inte helt säker tycker att dom är väldigt dyra för att vara
så gammla. Men men vad vet jag, jag har ju ingen som helst erfarenhet
av barnvagnar sen innan så man får ju bara chansa.

Håller nog på att bli förkyld också, nyser som bara tusan hela tiden.
As segt, kanske därför jag är så trött i kroppen också.
Idag när Henric gick upp vid halv nio så la jag mig och kollade på
film, Wild child, den var rolig. :P Fast mitt i så blev jag hungrig och
gick å käka frukost hehe. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0