53 dagar till bf.

Det är ju helt otroligt vad fort tiden går.
53 dagar är ju ingenting! :)
Även fast att vi tycker att hon kan komma tidigare,
om typ tre fyra veckor hade varit helt oki. ;)

Förresten har jag fått klåda på kroppen, förut var det ju bara
händerna nu är det magen, benen, armarna och ryggen.
Sjukt jobbigt.
Vaknade i natt av ett ryck och var tvungen att tok klia på benen,
Henric undra om jag blivit galen haha.
Han låg och kollade på film fortfarande och undra vad fan som
hände när hela sängen började röra sig för att jag kliade så mycket. :P

Idag ska jag slappa framför tven, mycket bra idag hehe. :)
Så innan tven börjar så tänkte jag plocka ihop tvätten och sånt
som ska tvättas brukar sortera den dagen innan, så slipper jag
känna stress för det sen imorn. :)

Har fortfarande ont i magen, eller i bäckenbenet fram ja hur man nu ska
beskriva..
På torsdag ska jag även spola öronen. :D
Passar på nu när jag ändå har gratiskortet till vårdcentralen. ;)
Så kanske läkarna slutar att klaga om jag måste kolla öronen någon gång hehe. :P
Sist så frågade ju läkaren om jag hörde något alls,
fan jag tycker ju att jag hör bra ju. :P

Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

graviditetsklåda? :/ såfall lär du INTE få ett härligt slut av din graviditet :(

2009-02-10 @ 19:20:59
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Lena "lillasyster"

Haha men Madde, då har du ju inget att skylla på om du inte vill lyssna på vad någon säger ;)... Jag menar om du ska tvätta öronen x)

2009-02-10 @ 19:30:49
Postat av: Madde

Till Lena: Haha ähh jag lyssnar ändå inte på vad dom flesta säger. ;) Jag har ju ändå något att skylla på jag är ju gravid haha. :P

2009-02-11 @ 10:59:15
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Klådda är inte roligt att få, men klia inte så du får sår. KRAMIS

2009-02-11 @ 11:00:47
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0