Värkar?

Just nu sitter jag eller vi och klockar faktiskt,
får se vart det tar vägen.
Det kan ju liksom bara avta helt plötsligt också.

Satte mig i solen förut öppnade balkongdörren och
satte mig i en fotölj i dörröppningen och halvsov,
vaknade ett flertal gånger av att det gjorde ont men
tänkte att det kan ju vara eftersom jag hade dammsugit
och sånt.
Men sen började det kännas mera och då tog jag två
alvedon bara för att se om det är värkar eller om det bara
är något annat som spökar, la mig en stund i sängen
men alvedonen hjälpte inte och hade mellan 4-5min mellan
värkarna. Gick ändå upp och gjorde lite mat var ju tvungen att
äta i vilket fall ringde även Henric som började röra sig hemåt.

Nu är det mellan 4-7min mellan värkarna som håller i sig i 45-1,20 typ.

Aja vi får helt enkelt se vad som händer kanske inte blir något
som sagt.
Även fast jag skriver det här nu vill vi INTE att det ska börja ringa
tusen olika människor och fråga om det hänt något osv.
Vi hör av oss när vi känner för det. Om hon kommer eller något sånt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Spännande, håller tummarna för er!



Känner igen det där med folk som ringer & tjatar, blir galen på det! Stänger snart av telefonerna tills bebisen är ute!

2009-04-04 @ 22:21:57
URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0