Spyor och bajs.

Phu i natt har det varit jobbigt.
Wille vaknade efter två timmar och ville ha mat, vilket
är helt oki.. Sen somnade han och sov i typ två timmar och ville
ha mat igen men då var han för glupskt och åt för mycket vilket ledde
till att han spydde ner min säng...
Efter det ville han inte somna om utan var vaken i säkert två timmar
och undertiden så vägrade han ligga ner utan skulle sitta upp så han
fick sitta i mitt knä och då passar han på att bajsa, helt oki bara det att han
bajsade så mycket att det kom upp i ryggen på honom?!!!
Har aldrig hänt förut men då blev resultatet att jag fick bajs i knät samt att sängen
blev nerbajsad... SUCK!!! Efter det somnade han iaf ett tag men vaknade
efter bara nån timme igen så natten har inte varit så rolig direkt.
Och samtidigt vill jag inte väcka Henric för mycket heller eftersom han ändå ska jobba.

Kan ju bara säga att min brorson måste ha pratat med sin mamma om presenten
som han köpt till William. ;) För galltvålen används dagligen redan nu känns det som.
Finns nog inte mycket som kan slå det när man precis fått barn. :D

Men men, mellan nio tio tröttnade jag på att sova en timme här tio min där osv
så då gick vi upp och då var Wille vaken i nästan fyra timmar, helt knäppt.
Är det vanligt att barn är vakna så länge? Han brukar vara vaken och sitta och titta
och sånt i typ tre timmar och de tycker jag är länge.. Alla säger ju att spädbarn bara
äter och sover hela tiden att dom inte gör något annat... Stämmer ju inte in på min
prins iaf. :)

När han började bli trött sen så klädde jag på honom och vi tog en tur med vagnen,
upp till vällingby jag skulle köpa blöjor har ju massa rabattlappar som ska användas
innan dom blöjorna blir för små så kommer jag upp till vällingby och vad inser jag då?
Jo att kupongerna sitter på kylskåpet HEMMA!!! SUCK.
Men vi hade blöjor hemma så vi klarar oss till minst imorgon iaf så tänkte handla då.

Träffade Sara (från ungmammagruppen) och hennes son och saras vän.
Hehe Sara hade Bf dagen innan mig och hon sa hela tiden "fan dig om du får barn
före mig då jävlar", Wille kom 6/4 och hon blev igångsatt 9/4. ;)
Wille vägde 3525 och var 51 lång och huvudet var 35,5 hennes son vägde
4500 (ca) och var 55 lång och huvudet var 38!!!!! Hehe fasiken så stor är inte ens
William nu! Va lite kul att titta på hennes son i vagnen och min prins,
min är ju mycket mindre än hennes. :P

William sover fortfarande i vagnen här hemma tog av honom byxorna och drog
bort "locket" till vagnen så han ligger bara i body och mössa och så är balkongdörren
öppen, alltså vagnen står inne. Han verkar trivas iaf. Fast börjar kännas i tuttarna att
det är dags för honom att vakna nu. ;)

Haha jag har så söt granne, jag jobbar ju på saltå kvarn och så kom han och
visade att han minsan hade köpt musli från saltå på coop i vällingby. :P
Är ett äldre par som bor bredvid oss. :)

Kommentarer
Postat av: lassika

Skönt med en promenad.

KRAMIS

2009-04-25 @ 16:50:10
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0