Tredje ersättningen..

Idag var vi ut på promenad en lång en på över två timmar. :)
Samtidigt gick vi in på ÖB, Apoteket och affären också. :)
Wille sov hela tiden och var så nöjd.

Köpte sånna där tuttar som man sätter på brösten, William
verkligen HATAR dom, men får prova det några gånger till iaf
så får vi se hur det går..
Vi har även köpt våran tredje ersättningsort nu som vi ska prova,
nu är det HIPP som gäller eller har inte öppnat den ännu kör semper
resten av dagen och natten sen så börjar jag med HIPP imorgon.

Imorgon är det bara jag och William hela dagen. Kommer kännas
konstigt men det borde gå bra. :) Får se om vi kanske tar en promenad.
Och om jag hinner baka bullar imorgon ist. Idag blev det inte gjort eftersom
det blev en så lång promenad ist. Vi hann ju inte hem till tvättstugan heller,
så bokade en ny tid till lördag eftersom Henric lär vara bakis och seg så
kan han ta hand om Wille då om jag är i tvättstugan, iofs kan jag ta med
honom till tvättstugan någon sväng också bara ta honom i bärselen. :)

Drygt att jag fortfarande inte ser pengarna jag ska få på måndag i mammapenning..

Men men hoppas att jag ser dom imorgon iaf...

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Vad skönt med långpromenad! Vi är fortfarande i Eskilstuna, får förhoppningsvis åka hem imorrn.

kramar

2009-04-23 @ 20:30:00
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har ni fått vårväder ännu? Här har verkligen våren kommit på allvar, hoppas att den stannar. Henrik håller på att bygga på våran nya altan som han rev för tre veckor sedan, längtar tills den är klar så att vi har någonstans att sitta när det fina vädret är här. I helgen är det full rulle, stor tjejen har teaterframträdande hela helgen, vi ska åka och titta på henne både på lördag och söndag, vi tänkte även ta och gratulera henne ordentligt med släkten på lördag så det blir nog grillat. Vad skönt att allt är bra med er, många kramar till er alla tre.....Mia

2009-04-23 @ 21:00:20
Postat av: Melinda

Gud va härligt med en långpromenad :)

Det är så mysigt att vara ute och gå med vagn!

2009-04-23 @ 22:22:29
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: sandra

Hoppas att han gillade HIPP´s ersättning.

Alltid lika spännande att få va hemma själva med knodden första gången. Men det kommer att gå bra ska du se. Menar vad kan gå fel när man har en liten knodd att myssa med hela dagen :D?



Men varför får du inte se mammapängarna?? Oo



Kram

2009-04-24 @ 07:29:51
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: lassika

Skönt med långpromenad.

KRAMIS

2009-04-24 @ 08:13:56
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Ny tävling på min blogg!

två stycken vinner varsitt presentkort hos Vincent shoe store (värda 500 kr styck)

Tävla gärna!!

http://nikital.blogg.se/2009/april/tavling-tva-vinner-varsitt-presentkort-hos-v.html

2009-04-24 @ 12:53:20
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0