Vinst, ersättning och sömn.

Det är så roligt med alla kommentarer som ramlar in. :)
Speciellt när man får en kommentar där det står
att man har vunnit i en bloggtävling. :D
Kan ju inte bli bättre, ekonomin är ju som sagt i botten
just nu och pojkkläder behövs så kan inte passa bättre.
Dock hoppas vi att ekonomin börjar som vanligt till iaf nästa
månad blir jävligt jobbigt om den inte gör det. :/
Men men.

Vi är iaf superglada över att ha vunnit och vet redan nu vad
det blir för något som vi ska välja. :D
Lägger ut bild sen när allt är klart. ;)

Inatt så när lilleman vaknade och hade ammat så somnade han,
utan ersättning. Det har han inte gjort sen vi började med ersättning och
han sov lika länge som han brukar sova när han fått ersättning också.
Fick tips i en kommentar om att byta ersättning så de ska vi absolut
prova att göra och se om hans lilla mage blir bättre,
även om att byta nappflaska så han inte sväljer så mycket luft.

Henric är lite rolig, han sa igår att imorgon ska han minsan sova länge
och när vaknade han då? :P
Halv sju haha och kunde inte somna om så då gick han upp,
lilleman hade vaknat strax innan sex så vi var ju vakna men somnade
om efter ett tag.
Sen efter ett tag så åkte Henric till sin bror för dom skulle till Ikea,
när han kommer hem så har hans bror köpt kläder till William.
En tröja och en sparkdräkt (?) vet inte riktigt vad de heter men tror de
heter så, är som en body fast den är som shortslängd och tshirtslängd..

Lite kul.. William fick ju galltvål av sin kusin och så skrev hans mamma
att nu kan william bajsa ner kläderna för att galltvålen gör rent..
Och vad gjorde han idag? :P Jo han bajsade ner sin filt, undra om han
kände på sig att du skrivit så där. ;)
På något vänster så hade blöjan kommit snett igen, förstår inte
hur dom kan göra det jag gillar nog inte dom där blöjorna.

Just nu ligger han och sover första riktiga sömnen sen runt 12 då
han vaknade, efter det så har det bara blivit små pauser typ.

Ohh är så nyfiken över hur det går för Anna också, hon åkte in i natt
och har haft lite kontakt med henne till runt 11 tror jag sista gången var.
Hoppas att hon blivit mamma nu så det inte drar ut hur mycket som helst.
Tyckte synd om henne när hon bara öppnat sig 1cm på så många timmar
bara för att det gick så fort för mig. På den tiden hon öppnat sig 1cm hade
jag fött barn ju. :P Men det är ju olika för alla, jag var ju öppen 2cm mer än
henne när vi kom in också kanske gå fortare då med vad vet jag.

Min förlossningsberättelse har jag inte ens börjat på kan jag erkänna
får bli snart som jag får sätta mig med den.
Imorgon kanske om lilleman är på humör vill säga. ;)

Förresten så fick William sitt personnr igår. :D
Så nu ska vi bara fylla i papprena och skicka in dom, vi ska även fixa
barnförsäkringen och skicka in den med.
Har ju gratisförsäkring tills han är ett halvår men vi ska ändå skicka in den här,
den är bredare och bättre ändå.

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja men nu är väntan över och hennes lilla tjej äntligen ute =)

2009-04-18 @ 19:05:56
URL: http://www.perskan.blogspot.com
Postat av: lassika

Mycket att tänka på när det blir tillökning i familjen.

KRAMIS

2009-04-19 @ 06:24:28
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Melinda

Skönt att du äntligen vann en tävling, du som varit med i så många!

2009-04-19 @ 22:58:25
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0