Ungmammagrupp och påsklov.

Idag har det nästan varit fullt upp, var ju som sagt på ungmammagrupp först lika kuligt som alltid.
Fast idag var väldigt många sena hehe jag var själv där i typ 20min eller något sen började det dyka in lite folk.
Idag fick vi kex och vitlökssmör så jäkla gott jag har aldrig gillat det förut men de där var riktigt gott haha jag skulle lätt kunnat äta upp allt själv. ;) Sen var det vindruvor och päron och lite smått och gott också som fanns.

Efter det så skulle nästan alla upp å käka lunch i vällingby jag tänkte först följa med men kom sen på att pappa skulle ju komma så då sket det sig men de kommer säkert fler tåg. :) Jag sa att vi måste göra det snart så jag också kan följa med är ju kul att hitta på något utanför också liksom man kommer ju lite närmare alla då.

Men så jag åkte iaf hem och satte på kaffe och precis då kommer Henric hem och sen kom pappa nästan bara några minuter efter. Hasse var också med och han köpte högtalarna som jag skulle lägga ut på tradera om han inte ville ha dom super bra ju lite extra pengar (som verkligen behövs just nu) och att jag slipper lägga ut och fundera på frakt och massa sånt.

Nu har jag precis varit till BM också på extrabesök, äggvitan låg mellan +1-2 men blodtrycket var bra, men är fortfarande samma regler som innan minsta lilla så måste jag ringa. Hon tyckte att det var jätte bra att jag ringde in i måndags när jag började blöda näsblod eftersom att förlossningen ändå ville ha in mig då eftersom dom inte kunde veta om något hade förändrats. Hon lyssnade inte på Julia idag men jag har kännt henne massor idag hon levde verkligen rövare när vi var på ungmammagruppen hehe då jäklar skulle hon inte ligga still alls.

Ska tillbaka IGEN på fredag för nytt extrabesök...

Nu har Henric påsklov, passar ju egentligen bra eftersom han har det ända till 21 april så nu får Julia fasiken ta och komma, eller inte idag hehe men imorgon. ;) De är ju skönt då skulle han ju vara hemma massor i början vilket skulle passa oss bra att hon knyter band till oss båda direkt. Men men önska kan man ju hon verkar ju tycka något helt annat har jag märkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja,eller hur?! Chipspåsen njöt jag! ;)



kikar in här lite då och då,man vet ju aldrig. Helt plötsligt står det "åkt till förlossning" ! nyfiken på din lilla tjej =)

2009-04-01 @ 16:13:08
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Karin

Tänk också på att om du får ont i ryggslutet så kan det vara på gång. Så har jag haft det några gånger inga värkar bara ont i ryggen.

KRAMIS

2009-04-01 @ 17:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0