Spränger.

Skulle ringa skatteverket men var för lång kö så la på,
men ska ringa imorn ist hoppas jag hinner innan
föräldrargruppen blir så jäkla lång kö annars.

Visst är min bloggdesign fin. :D
Louise har gjort den.

Jag och William har duschat förut, supermysigt han var jättenöjd. :)
Är han iofs när han badar också men jag skulle duscha så passade
på att duscha honom då samtidigt.

Förresten dom håller på att spränga massor här hela dagarna,
dom bygger mera lägenheter en bit bort och fasiken hela huset
skakar ju, jätte läskigt. :S
Innan jag förstod vad det var för något..

Nej nu skriker William så ska ta honom.

Kommentarer
Postat av: lassika

Inte lätt att ringa till myndigheter. Sidan blev jätte fin.

KRAMIS

2009-04-28 @ 08:49:04
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0