Sovmorgon, sömnbrist och namn.

Idag tog jag och lilleman sovmorgon,
eller vi gick upp sent men har ju ändå vaknat flera gånger för
mat i natt som alltid. :)

Men nu vill han inte sova alls ist har varit vaken jättelänge och
så somnar han men vaknar efter några minuter igen.
Får se nu om han sover länge.
Tänkte ta med mig honom och lägga oss i sängen och sova och se
om de funkar bättre.

Har fått en del gjort idag som var nödvändigt, ringt till fk tur fyra gånger. :P
Först skulle jag kolla så jag fyllt i rätt med mammapenningen, sen kom
jag på att jag skulle ändra min skatt eftersom dom drar på tok för lite skatt,
och sen ville jag ringa och kolla så jag inte får ut full sjukpenning eftersom mamma
pengarna börjar från 6e. Jo juste ringde om barnbidraget också för att kolla om
man anmäler sig eller om det blir av sig själv.
Jag menar de är ju dumt att komma ihåg allt samtidigt mycket roligare att ringa flera
gånger och sitta i kö. ;)

Imorgon ska vi till Bvc igen, bra det så man kommer ut mera och så att man kommer
upp i tid någon dag iaf. :P
Hoppas att William har gått upp i vikt ännu mera nu också men det tror jag så som han
äter hela tiden. :D
Det är roligt att han är vaken mycket mer nu eller inte när han är trött och vill sova,
men annars är det roligt han är så glad. :)

När börjar egentligen spädbarn att le medvetet? William ler väldigt mycket väldigt ofta
men vet att det oftast är magen som gör att dom ler när dom är så små..

Nu är det iaf bestämt och hans namn blir Carl William, papprena är inskickade så ingen
återvändo nu inte. ;)
Fyllde även i pappret för barnförsäkring så nu ska han bli försäkrad också. :)
Eller har ju gratisförsäkringen men den här är bättre.

Nej nu ska jag  ta sonen och lägga mig å vila blir en sen middag men men.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ja det är ju alltid lika kul att ringa fk=)

kramar

2009-04-20 @ 23:16:05
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: lassika

Det låter som att du har fult upp med Willam och telefonen.

KRAMIS

2009-04-21 @ 11:10:49
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Sandra

Sitta i telefon köer är aldrig roligt. Tycker att du är duktig som lyckats göra det med lilla plutten. Inte många som orkar det så här i början.



Våran brick bestod av en flagga som hölls av en bebis i blå blöja och så var det två champanj glas med äppel juice :P och så smörgåsar, sarvetter. Ja det va nog allt. Tog en bild på det får kolla på den:P



Hoppas att det går bra hos bvc och jag tycker att William passar honom perfekt :)



Kramar!!!

2009-04-21 @ 11:57:27
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är helt övertygad om att barn från väldigt späd ålder kan le av lycka och välmående!

2009-04-21 @ 14:16:47
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0