Solsken.

Nu har jag dammsugit och tagit ett varmt och skönt bad.
Har inte käkat någon lunch all matlust bara försvann så
tog bara lite yougurt. Har inte blivit ännu att jag har suttit
något i solen men ska nog sätta mig där nu faktsitk.
Skönt att bara slappa. :P

Fötterna och benen är väldigt svullna idag. :/
Inte så kul väldigt jobbigt att göra något då faktiskt
väntar bara på att resten ska svullna upp också.

Phuu vad trött jag är blev det när jag kom upp ur badet,
det är jobbigare än man tror att bada just nu.
Hehe eller aa allt är ju jobbigt men innan jag blev gravid
så skulle jag nog inte kunna tänka mig att det är jobbigt att
bada jag menar man ligger ju bara? Hehe, man lär sig
något nytt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0