Solig långpromenad.

Blev en skön långpromenad i solen idag tog ca en timme iaf, så det var skönt bara på med solbrillorna och bara en tröja och knata ut.
Sen när vi kom hem så ringde jag till syrrans körskola skulle kolla lite mera med erbjudanden och sånt som dom har, så nu får vi se vad det blir. :)
Efter det var det bara att sätta sig i bilen och nu är vi hos Henrics bror, blev direkt att åka och handla när vi kom hit han brukar passa på eftersom vi har bil. ;)
Så gjorde grabbarna käk medans jag låg och sov på soffan haha. :P
Det bästa är att Henrics bror är värre än mig när han väl handlar godis. ;)
Hehe han hadlade godis för nästan 200kr. Helt sjukt haha.
Iofs så har han ju gått ner typ säkert en 30-40kg och tränar massor så berör nog inte honom så mycket iaf. :P
Men för mig som sitter här nu är det kanske inte lika bra hehe.

Är förresten väldigt tråkigt att inte ha några känningar alls,
iofs så ska man väl inte klaga att man inte ligger med
förvärkar som en tok men att inget händer.
Men känns som en hel evighet tills Julia kommer.
Men Mia tröstade mig med att hon inte heller hade några
innan hennes första grabb kom så får väl hoppas att
något händer ändå snart. :)
Men annars blir det väl typ jag och Anna som sitter här och är
höggravida tills de blir en igångsättning för fan dig om du får innan
mig hehe det vet du. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0