Slemmisen? :D

Funderar på om slemmisen börjar släppa.
Tänker inte gå in på detaljer men hoppas hoppas hoppas.

Och snart är solen på balkongen också fan så nice
ska sätta mig där ute då och bara njuta sätta på lite musik
och bara ha det bra kanske göra en till mugg te.
Jag har inte druckigt något hallonbladste på länge innan
idag på morgonen då alltså. :)

Henric åkte nyss in mot stan, han käkade lite lunch innan,
funderar på vad jag ska hitta på.
Skulle vilja dammsuga också funderar på om jag ska göra det sen
lunch sen en dusch och sen balkongen borde bli typ
lagomt tidsmässigt har ju inget bättre för mig ändå så då kan man ju
lika gärna göra något här hemma.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej syster!

Låter som att du längtar, hoppas att hon vill komma ut snart. Har du haft några sammandragningar ännu? Lycka till med allt vid förlossningen. Vi sänder många kramar härifrån.....

2009-04-04 @ 15:03:45
Postat av: Madde

Svar till Syster Mia.

Jo nu längtar vi jätte mycket. Lite sammandragningar från och till har jag men dom brukar säga att förstföderskor inte alltid känner sina sammandragningar. Tack så mycket. :)

Vi hör av oss när hon har kommit.

Kramar.

2009-04-04 @ 15:05:57
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Melinda

Jag håller tummarna för dig :)

2009-04-04 @ 19:21:49
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0