Skatteverket och promenad.

Hm ja jag skulle ju dammsuga idag.. Men lilleman sover och sover. :P
När han vaknade efter förra inlägget så var han jätte hungrig
och fick mat och sen slocknade han efter bara en halvtimme-en timme.
Så då passade jag på att sova också, sen vaknade han efter typ
en timme eller något och då ville han ha mat igen och fick det så klart,
sen ser jag att ögonen är på väg ihop igen efter typ liknande tid
så då klär jag på honom och går en promenad ist.
Så det är vad vi har gjort. :P
Ähh vad fan dammsuga får man väl göra någon annan dag eller? ;)

Ska iaf passa på att ringa skatteverket nu och kolla vad fasiken som är fel,
verkar ju vara några tusenlappar iaf jag har gått igenom min
internetbank från april 2008 (gick inte att gå längre) men kan inte se hur det
kan ha blivit flera tusen fel? :S

Aja knäppt det där.

Funderar på om Henric ska få åka och lämna tillbaka bröstpumpen, vi hyr
ju den så blir väl en rolig kostnad sen kan jag tänka mig men det har det varit
värt har verkligen hjälpt bra. :D
Ska se till att använda den flitigt nu tills vi lämnar tillbaka den så det kommer igång
ännu mera.

Funderar på om jag ska gå upp till föräldrar gruppen imorgon, har ju ingen aning
om hur lång tid vi ska vara där och de är ju bara två timmars gratis parkering så
dumt att riskera massa böter och skit tycker jag.

Nej nu ska jag ringa skatteverket lär väl få sitta i kö kan jag tänka mig.

Kommentarer
Postat av: mia

haha det är inte så lätt alltid =)



Skönt att han inte har så ont i magen idag! Det är aldrig kul när ens barn har ont =/

Jodå det går finfint, han sover och sover helatiden tycker jag, hehe =) Nä han är inte så liten längre, 6 veckor blir han på torsdag. Tiden bara rusar iväg, eller hur? =)

2009-04-27 @ 16:56:01
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: cammie

så bra att det går fint med lillkillen :)



här går det med stormsteg frammåt. Elias utvecklas varje dag och ibland vill jag bara stoppa tiden ! Det går för fort.. =) hi

2009-04-27 @ 19:00:21
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0