Middag, fika och sova.

Ojojoj nu är jag mätt, blev liksom ingen riktigt lunch idag allt blev förflyttat eftersom mammagruppen slutar 13, men vi fick ju kex och sånt där så lite fick man ju i sig och så har jag käkat bananer också.
Men nu har vi iaf ätit middag blev stekt potatis, stekt ägg och stekt falukorv faktiskt en av mina favoriträtter. Så jäkla gott. :D
Vi käkade kokt potatis igår så då passade jag på att koka mera då så vi kunde steka det idag. :)

Nu ska vi snart till Micke och fika blev visst en fika hos honom innan Julia kom iaf då.
Hehe får se vad han har hittat på för smaskigt å bjuda på. :)
Han ringde nyss å fråga vad vi var sugna på, mitt svar blev inget med nötter eller något sånt. :P
Annars brukar jag ha otur att folk alltid ska bjuda på sånt med nötter eller nougat i, funkar ju inte riktigt som nötallergiker. ;)

Förut så sov jag en sväng faktiskt riktigt skönt kan jag lova
Man uppskattar sånt så jäkla mycket nu om dagarna och antar att det behövs för att kroppen ska orka ordentligt sen.
Men fan vad jobbigt de är att jag snarkar Henric sa att jag snarkade riktigt mycket nu på dagen också, jävligt drygt faktiskt hoppas att det försvinner när hon kommit jag menar man vill ju helst inte låta som ett jävla ånglok när man sover samt att man sover ju mycket mycket sämre då också.

Nej nu ska jag fixa lite här hemma sen ska vi åka. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Det brukar gå över efter ett tag. Roligt att du gilla klänningen.

KRAMIS

2009-04-02 @ 08:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0