Jävla surfitta!

Blev en mysig långpromenad idag, lite smått kändes det i magen
men nu ingenting...

Just nu är jag sjukt deppig, fy fan vad jag hatar livet.
Henric blev nekad även överklagan så han måste börja
jobba nu, förstår inte hur dom kunde neka honom helt sjukt.
Och när vi kom tillbaka från promenaden så ser vi en lapp på
framrutan en p-böter!!!!!! Tack så jävla mycket vi stod för nära
en annan väg det står ALLTID bilar där annars och inte
en jävel får någon jävla p-lapp men tack verkligen speciellt
nu när ekonomin redan är så jävla dålig den bara kan bli
och när vi inte får några pengar alls från csn och henrics första
lön blir om två månader verkligen TACK!!
Så där rök liksom 900 spänn på en jävla surfitta som
aldrig satt en jävla lapp på någon annan bli som stått där innan.

Jag har huvudvärk så blir nog snart att sova eller iaf lägga mig
i sängen och typ kolla på film eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0