Fortfarande halvkassa värden.

Oj idag blev första inlägget också sent.

Var super duper as trött imorse men det var bara att kila upp iaf, äta frukost och sen åka.
Kom till Bm runt 11 hade tid kvar över och de är bra att jag är tidig eftersom jag ska
ta blodtryck så måste man ju vila massor och sånt innan.
Äggvitan ligger nu på mellan +2-3 vilket alltså är högre än tidigare.
Men blodtrycket var helt oki 140/75 tror jag sittandes då alltså.
Vi tog inget liggandes eftersom det sittande var oki.
Jag har även svullnat upp lite mer idag än tidigare i veckan, drygt.
Fick en ny extratid iaf på måndag på hennes rast. :P
Hon hade inga tider mer än då så hon hade inget val.
Men fortfarande är det samma sak som tidigare minsta lilla
så måste jag ringa förlossningen direkt.
Men faaan kan det inte hända något nu, värkar eller iaf att
slemmisen släpper eller något!! Gaaah!

Är iaf superfint väder idag också och vi ska kila ut på en
promenad om ett tag jag måste ringa två samtal innan bara
och Henric ska också ringa lite.
Väntar på att solen ska komma till balkongen också så tänkte jag sätta mig där ute en sväng.

I morgon ska pappa åka och besikta volvon åt mig, känns
som att det kommer att bli lättare att sälja den då och jag känner inte för
att först åka ner till byn å hämta bilen för att sen åka till södertälje
å besikta den för att sen tillbaka till byn för att sen åka hem hit igen.
Njae smidigare om någon annan kan hjälpa en då.
Annars tycker jag att de är rätt kul att besikta bilar. :D

Har fått mail nu från min sista tradera vinnare hon skulle betala in
ikväll så ska hålla lite koll så det läggs på lådan då direkt sen.
Stor fördel när man har brevlåda typ utanför dörren. ;)

Nej nu blir det nog lunch iaf.

Kommentarer
Postat av: Mia

det kan säga pang så sätter det igång. det gjorde det när jag väntade Theo, jag kände ingenting sen helt plötsligt så kom värkarna. håller tummarna för dig!

2009-04-03 @ 13:42:29
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Camilla

Skönt att blodtrycket var bra!

2009-04-03 @ 19:07:55
URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0