Bakabullar, tvätta osv...

Något som är knäppt är att när vi gick och la oss igår så
fick Wille av den gammla ersättningen alltså Semper,
och då hade han lite ont i magen men sen somnade han
och sen på natten fick han också av Semper och då somnade
han på en gång..
På morgonen så provade jag att ge av den nya ersättningen
Nan alltså och då fick han jätte jätte ont i magen och det tog
jätte lång tid innan han somnade.
Och när han väl somnade så vaknade han efter bara en stund
igen och tokskrek för att han hade så ont i magen. :(
Så jag förstår verklligen ingenting..

Men idag ska vi till apoteket ska kolla där då om det finns någon
special ersättning eller något sånt där som man kan prova.
Ska även köpa någon sån där grej man sätter på bröstet fick
tips om att mjölken kan komma till mycket bättre
om man använder en sån så kan ju vara värt att prova.
Var iaf en sån som hjälpte en ingift släkting till mig när hennes mjölk
var för lite till hennes dotter. Så håll tummarna. :)

Nu ligger Wille och sover här bredvid mig eller han har gjort det ganska
länge nu så det är ju skönt för honom. :)
Fick min dagsersättning idag också, skönt att veta att man får lite pengar
iaf, ser inte mammapenningen ännu men när jag pratade med fk
så sa dom iaf att jag skulle få dom pengarna 27e så hoppas verkligen det.

Idag ska jag baka bullar tror jag, egentligen blir det nog väldigt mycket att
göra idag, eftersom det är tvättstugan 16-19 också och så ska vi gå
till apoteket och sånt med. Behöver handla lite också börjar verkligen bli
ett eko i frysarna men tänkte vänta tills mamma och lillebror kommer med
att åka och handla då får man ju hjälp att bära. Va ju riktigt jobbigt
att bara handla en påse sist jag handlade så känns som de behövs.
Och Henric är det bara skit tråkigt att handla med blir alltid bara handlar
max hälften av vad som behövs för att det ska bara gå så fort som möjligt
för honom så vill han vara ute sen.
Och så ska vi passa på att frosta av frysen nu idag tänkte vi också.

Nej nu ska jag passa på att fixa lite medans William fortfarande sover. :)

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag har bakat bullar idag :D

Och jagvet, killar bara springer igenom matbutiken ;/

2009-04-23 @ 16:41:58
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0