Samtal.

Idag när jag skulle äta hörde jag ett samtal mellen en grupp yngre killar.
1 "När jag är 75 ska jag ställa mig på plattan och skjuta massa emos"
2 "Haha ja men då kommer ju polisen"
1"Ja men då skjuter jag dom också fattar du väl"
2"Du tror inte att polisen skjuter dig då om du har skjutit massa andra"
1"Ja men hur ska dom kunna göra det jag har ju massa svartskallar som är framför mig, fatta vad känd jag
skulle bli då men jag skulle ju skjuta mig själv också så klart innan nån annan han göra det"
Till historien hör att han 1an som prata va "svartskalle" själv. Smart kille. ;)

Åhh idag känns det bara som att någon kan få skjuta mig!
Jag mår sjuuukt dåligt. All mat jag stoppar i munnen bara växer.
Så hej jag lever på nudlar nu typ. Brukar kunna äta ibland på dagen men inte alltid. :(
Sen vet jag inte om jag har feber också, men pallar inte att vara hemma. Behöver pengarna
får hoppas att det går över bara.

Nej nu är Henric snart hemma han skulle hem en snabbis och hämta sina skor som han ska lämna tillbaka och
sen skulle han köpa mer nudlar till mig. :D

Men aja hej svejs.

Kommentarer
Postat av: lassika

Du lilla damen försök att äta. Pröva med att ta en tugga då och en då. Det kan hjälpa, men du kan också pröva med sötmandel, det brukar hjälpa mot illamående. KRAMISAR

2008-09-09 @ 07:39:24
Postat av: Madde

Idag har jag faktiskt ätit två mackor och korv och makaroner. :D Men mamma, sötmandel? Jag tål ju inte nötter. ;) Kramar.

2008-09-09 @ 13:48:31
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Anna

Bananer och morötter funkade för mig! Kanske helst morötter för de är inte lika "slemmiga" som bananer.

2008-09-09 @ 19:50:29
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0