Bomb.

Jaja för vissa blir det väl en bomb.
Men hej och hå två blir tre. :) Jag är gravid.

Idag var jag på inskrivning på MVC blev tömd på blod och fick massa info som jag redan läst om.
Tror inte jag fick reda på något som jag inte visste faktiskt.
Men iaf nu har jag köpt fruktsoppa och rån hoppas på att kunna äta lite iaf. Hon sa att det snart blir bättre,
men när kommer det där jävla snart då? Så trött på att inte kunna äta ordentligen men ändå vara hungrig.

Nej nu ska jag lägga mig framför tven och äta ostbågar och dricka fruktsoppa för jag skulle äta sånt jag kunde
och ostbågar var oki när jag inte kan äta nått annat så ur allt dåligt kommer något gott haha. :P

Tack för kommentarerna, nu anna kan du kommentera som vanligt igen. ;)
Mamma, ja det var som du skrev prover och info. och VÄGNING! det va inte lika kul. :P
Selle, jaja, men du får väl skriva när du kommer tillbaka från jobb komat? ;)

Kommentarer
Postat av: lassika

Bra att du hitta något som du kan äta. För vissa tar det ett tag innan det går över. För andra som har det lätt går det över fort. Visa har det inte alls. KRAMISAR

2008-09-10 @ 19:23:21
Postat av: Carro

hoppas att allt går bra nu fram över oxå och att du kan äta lite kram

2008-09-11 @ 06:51:49
Postat av: Anna

Knepet brukar vara att aldrig bli riktigt hungrig, det är därför man ofta mår mer illa på morgonen. Se till att småäta lite nu och då och inte bara godsaker. De kan i sig göra att man mår illa. Ta små rån och små fruktbitar, knapra hårdbröd om det passar i illamåendemunnen. Som jag skrev tidigare så funkade morötter bra för mig. Å andra sidan så mådde jag inte riktigt illa utan mer så där småtjyvens hela tiden i början. Prova dig fram! Kram

2008-09-11 @ 12:48:02
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com
Postat av: Selle

Var ju ingen bomb, för jag gissade rätt direkt...

2008-09-11 @ 20:09:06
Postat av: Ida

Hoppas de går övert med illamåendet snart så du kan äta mat! Lycka till gumman =) Puss !

2008-09-12 @ 16:01:42
URL: http://unfinished.bloggspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0