Torsdag.

Jahaps så var det ny dag och ny tag.
Efter att jag hade ätit frukost så gick jag ut och gick
en promenad MED stavar, gissa om det kändes fjolligt?
Jag har aldrig använt stavar innan med eftersom att snön
håller på att smälta bort och jag redan har ramlat en gång så ville
jag inte riskera att halka igen inbillar mig att man är lite säkrare med stavar?
Men det var iaf skönt att komma ut en liten runda får se vad kroppen säger sen.

Jag har blivit en surfitta tror jag, usch idag har jag inte kännt mig rolig.
Varit så sur och grinig. Inget passar och jag blir bara irriterad.

Ikväll ska vi till Micke och käka middag, nice. :D
Hoppas han bjuder på något gott bara. ;) Då kan vi passa på att leka med
hans missar också. :)

Nu MÅSTE jag verkligen jobba vart ju inte mycket gjort igår direkt.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jättefin bloggen vart! Man får vara en surfitta när man är med barn!!

kram

2008-11-27 @ 13:27:10
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Lena

Haha bloggen vart ju jätte bra ;) äh det gör väl inte så mycket att gå med stavar heller, eller? :)

2008-11-28 @ 09:00:27
Postat av: Madde

Till Lena: Ja jag är super nöjd. :D Haha jag hade aldrig gått med stavar innan kändes as fjolligt att springa runt med dom. :P

2008-11-28 @ 10:30:38
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Vet du det är hormonerna som spökar. KRAMIS

2008-11-28 @ 10:36:03
URL: http://lassika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0