Lördag.

Så skönt med helg, även fast att Henric vaknade kl åtta och gick upp då och började stöka
med sin dator (eftersom han köpt nya datagrejer som skulle på plats).
Men som jag är så är det ju bara att somna om vaknade vid kvart i tio och låg kvar en stund i sängen
eftersom jag kände att liltjejen också var vaken. Mysigt att bara ligga då och känna. :)
Då fick hon för sig att hon skulle vända om helt också. :P Det kändes knäppt men mysigt. :D
Så det är nog bara en tidsfråga innan Henric kommer kunna känna sparkar och sånt
också dåligt tajmat bara. :P Han har egentligen haft massa tillfällen men inte varit tillräckligt snabb. ;)

Idag ska vi till Ikea, vi tänkte ta det tidigt imorn först men så kom smarta Henric på att vi kan ju
ta det idag eftersom att vi ändå inte planerat något speciellt. Så då slipper vi stressa imorn och så
och det är ju alltid skönt. :D Imorn är det ju farsdag och då ska vi till byn. Vi är bjudna på lunch och middag hos
Henrics föräldrar gott. :D Dom gör alltid så god mat plus att hans mamma vet att jag älskar potatisgratäng så
har jag tur så. ;) Hehe. :P Idag är det lite tråkigt väder men eftersom att vi typ bara ska till Ikea så spelar det inte
så stor roll vad de är för väder.

Nepps nu ska jag kila. Skriver säkert mera sen. Om jag inte minns helt fel så är det ju massa släktingar som
fyller år idag också. ;) Grattis på er. :D

Kommentarer
Postat av: Anna

ibland känner jag precis hur hon ligger. helmysko. känns som att det redan är trångt för jag är så smal men hoppas inte hon tycker det för tänk hur trångt det kommer bli sen =p kram

2008-11-08 @ 11:59:27
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: lassika

Visst är det mysigt att ligga och ha handen på magen och känna att det fins något där. KRAMIS

2008-11-09 @ 12:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0