Jobba hemifrån.

Idag har jag jobbat hemifrån, har varit skönt men tror jag ska prova ligga i sängen nästa gång jag jobbar hemifrån. Får se om det blir på måndag eller när det blir. Det visar sig. Dock varit helt oki att ligga i soffan men jobbigt att skriva lite halvsnabbt och prata samtidigt och ha massa papper redo. Blir lite strul.
Men va fan man ska ju inte klaga. :P
Har även gjort lasagne idag mumsigt värre, var lite orolig har faktiskt inte gjort det sen vi flyttade hit tror jag, en gång i början kanske. Men den vart super, Henric tyckte också att den va riktigt god jag tyckte den va lite stark men det är ju för att jag inte äter lika stark mat som innan har märkt att jag får lite ont i magen då  så får se om jag får det nu också hoppas jag klarar mig. Var en hel del vitlök i också, gott. :D Hoppas på att min snoriga näsa ska bli bra nån gång vet inte om det är en smyg förkylning eller om det är graviditetssnorning.
Idag hade vi en snubbe här som kollade på våra fönster han själv tyckte också att det kom kalluft från dom men att det satt nya lister och att dom inte byter fönster bara så där. Det är ju bara enkelglas (man brukar ha minst två eller tre) så han sa att det är nog därför det är så kallt. Men han lämnade nya lister här som vi kan sätta dit när vi känner vart det blåser ifrån så får vi se då. Han sa att jag skulle höra av mig igen om det inte blev bättre ändå. Och jag lovar det kommer jag göra som det är nu kommer jag aldrig vilja ha mitt barn på en filt på det här golvet det är alldeles för kallt för det. Och det förstod han så vi får se han verkade riktigt vettig så kanske lyckas att grina till mig nya fönster om det blir värre eller något. :P
Snart ska vi tydligen iväg till Henrics storebror, Henric tyckte att jag skulle följa med nu har jag förstått varför -han vill dricka vin med honom haha. :P Det gör inget kul att komma iväg lite ibland även om det bara är till Jonas. Bättre än inget. :P Lät som att vi skulle dit och käka imorn gissa vad... Köttfärssås och spagetti. :P hehe tyckte det va lite kul.
Nej nu ska jag klä på mig lite så vi kan åka om en stund.

Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

ja verkligen. förstår inte hur man kan GLÖMMA sin hund!! så sjukt. vad är det han har gjort?

2008-11-14 @ 19:15:09
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: lassika

Det var länge sedan vi också åt det, det blev hemlagad köttsoppa här. Idag ska jag köra Erik till Eka. Vi har börjat att storstädat, lite inför julen. Busan åkte ut idag det går nog inte längre med henne. Vi får ta bort henne som det verkar. KRAMIS

2008-11-15 @ 10:20:36
Postat av: lassika

nu ska vi se om detta funkar har en egen nu

2008-11-15 @ 11:25:03
Postat av: lassika

ja men nu vet jag ej hur man svarar

2008-11-15 @ 12:37:36
Postat av: Z

Enkel glas, energi effektivt? hm de måste det ju byta.. hänvisa till hyres lagen eller vad den heter

2008-11-15 @ 13:48:55
Postat av: Madde

Till Z: Jo men dom var ju inte intresserade av att byta dom. Vi betalar ju inte för värmen tack och lov då hade jag klagat ännu mera. Som det är nu så står elementena på fullt hela tiden men ändå är det inte riktigt varmt, jag tycker att det ska vara det då men tydligen inte.

2008-11-15 @ 16:34:02
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

få se om det går

2008-11-15 @ 16:42:02
URL: http://lassika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0