Hoppsan.

Haha missade visst att skriva igår, det vart så mycket annat.
När jag kom hem och slog igång datorn så visade de sig att jag hade vunnit
500kr på lillabebben.se så de va riktigt kul. :D Och då hamnade jag ju självklart på den sidan i en
evighet först och sen när Henric kom hem så åkte vi direkt och handla först in på plantagen Henric
skulle kolla på något sen vidar å handla det vi skulle handla. Sen blev de så sent med mat och allt
och vi skulle ju bestämma oss för vad vi ville ha från lillabebben.se också så då fastnade vi där också.
Hamnade på 499kr med frakten klockrent. :D
Är med i en till tävling nu tror inte jag vinner på den också men önska kan man ju. :P

Idag har jag förresten mått skit har ont i magen och i ryggen barnmorskan tror att det ev kan
vara urinvägsinfektion och sammandragningar egentligen så sa hon att jag skulle åka in om jag
fortfarande hade ont idag på eftermiddagen/kvällen och det borde ju räknas som nu. Jag
har ont alvedon hjälper inte men jag vet inte om jag vill åka in, känns som att man bara kommer att
få sitta där i flera timmar då och bara vänta och de vill man ju inte göra en fredagskväll, får se vad Henric
säger när han kommer hem, tror inte han heller kommer tycka att vi ska åka in. Kanske kan ringa vårdguiden
och höra iofs vad dom säger. På måndag ska jag iaf till barnmorskan då ska dom kolla om det är
urinvägsinfektion. Sammandragningar är ju ingen fara att ha utan det har ju dom flesta gravida det innebär för er
som inte vet att livmodern "tränar".

Höll fan på att krocka idag när jag åkte hem jävla idiotkärring! Fan vad arg jag va. Hon bara vred ut ratten och bytte
fil utan att titta eller något när jag kommer i 50 slår på en tvärnit och hänger mig på tutan. Jag visste inte ens om
jag körde in i henne eller körde och körde gled med låsta hjul lär ju ha slitit fin på dubbarna. Men de syntes inget på min bil iaf kollade det när jag stannade sen när jag skulle handla för inte fan ville hon stanna och kolla innan inte. Jag ringde polisen och berätta vad som hänt. Dom skulle skicka ut en polis och kolla henne. Åhh jag va såååå arg tur att jag hade vinterdäck annars hade jag glidit rakt in i henne och då hade hon tryckts in i bilen framför henne. Alltså hon stod i en kö och jag kom i en fil där det va tomt det var liksom ingen framför mig. Men inte fan vrider hon på huvudet och tittar innan hon kör ut börjar blinka efter att hon börjat åkt ut. Tur att bilarna bakom mig såg henne när jag såg henne annars hade dom ju åkt in i mig så hade det blivit en fin seriekrock.

Nej nu ni har jag inte tid mera. Mat ska lagas och den gör det dessvärre inte själv även om jag önskar.

Kommentarer
Postat av: Anna

min lilla tjej har börjat leva rövare där inne i magen nu. kände första tydliga sparken utanpå magen igår. heeeelt sjukt! :D

2008-11-08 @ 10:16:22
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: lassika

Grattis till vinsten, hoppas att du har samma tur i nästa. KRAMIS

2008-11-09 @ 12:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0