Helgen.

Japps helgen är ju över. Vi har varit i byn hela helgen.
Igår var vi hos vänner till Henric som fick barn i sommras, var jätte trevligt vi kom inte därifrån fören halv två på natten tror jag. Fick även en bärsele av dom som var helt ny men mamma Maria hade inte förstått hur den skulle användas så då fick vi den, otroligt snällt. :) Får titta på den sen någon dag om jag kommer på hur den fungerar. :)
Idag hade jag så ont i ryggen att jag låg kvar länge i sängen och drog mig tror inte jag kom upp fören elva. Men fy fan vad hemskt ont jag har haft nu. Efter lunch sen åkte vi hemåt men ändå var vi inte hemma fören fyra, vi stannade till på vägen och Henric tvättade bilen, behövdes även fast bilen ser nästan lika skitig ut igen men ähh va fan. ;)

Nu håller jag på i tvättstugan, halkade så klart på vägen dit första gången men såg till att jag landade på ena benet så jag inte skulle slå i något annat men fasiken vad ont det gjorde. :/ Men tror nog inte att lilltjejen tog något skada.

Jag har fått allergiutslag vid händerna typ handlederna vette tusan vad dom kommer ifrån men hoppas att dom snart försvinner, Henric försöker övertala mig att det är chokladen (åt daimkulor i fredags) som jag får de av men de är bara för att han vill ha det för sig själv så jag tror honom inte. ;) Kan vara så att det är Missi däremot, fortfarande ingen som har hört av sig helt ännu. Ska ta med henne till pappa nästa helg så ska vi se då om Hasse och hans familj vill ha henne. Det funkar ju inte för oss längre så då måste man försöka hitta någon annan.

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och snora har blivit jätte snorig nu täppt brukar jag ju vara men nu är jag riktigt snorig och nyser så fattas ju att man ska bli förkyld nu också. :/

Förresten är de lite tråkigt att skriva blogg... Liksom två dagar och inte en enda kommentar, tycker att ni är dåliga.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jag har ju kommenterat.....=)

Jobbigt att ramla..... det är jag mest rädd för faktiskt........ kram

2008-11-23 @ 18:48:53
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: lassika

Tur att det inte blev värre. KRAMIS

2008-11-24 @ 09:46:57
URL: http://lassika.blogg.se/
Postat av: Louise*

sv: haha tack ;P jasså de säger du :P synd att jag inte kunde träffa prullan.. de va ju sånt oooväder :/

2008-11-24 @ 10:43:43
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0