Helg.

Fy vad hemskt varför kan vi inte jobba på helgerna och vara ledig i veckorna?
Phuu, helgerna går för fort jag hinner inte med att vila upp mig.
Imorn är det upp tidigt igen känns som att jag inte vet om jag kommer orka hela nästa vecka. Usch och fy.
Just nu också är humöret inte det bästa, är arg,ledsen och förbannad hela tiden känns det som.
Liksom av ingenting så blir jag skit arg, jävla hormoner!
Har fortfarande ont i bihålorna också till och från och är snorig. Och det gör ju inte att man mår bättre precis.

Idag ville jag göra en sockerkaka också hm juste då hade Henric och Macke käkat upp alla ägg så det var ju bara att glömma den tanken då. Suck. Måste ändå och handla bröd annars kommer jag inte äta innan jag åker imorn och då blir säkert humöret ännu värre och på jobbet försöker jag ändå att hålla humöret och alla på topp. Kanske därför också som allt kommer när jag kommer hem och på helgen bara för att jag skjuter undan det hela dagarna annars.
Åhh nu kom jag på också att fan jag har tvättstugan idag SUCK! Det hade jag ju verkligen inte ljust med heller.
Känns som att allt bara går emot en hela tiden. Och jävla skit msn funkar ju inte heller.

Igår va trevligt åkte till byn för två släktingar skulle komma dit så käka vi gott och så men vid nio gav jag upp och åkte hem va skit trött och mådde inte allt för bra. När jag kom hem gick jag och la mig direkt sen vaknade jag vid två och var skit rädd, hade haft världens mardröm hjärtat slog hur fort som helst och jag kände att jag var på väg att skrika. Så jäkla läskigt. Typiskt att jag ska drömma sånt när jag är ensam hemma  Henric kommer hem idag han är på kryssning.
Sen kunde jag inte somna om så låg och läste även fast jag va skit trött men det gick inte att sova inte efter den drömmen. Nej usch och fy.

Nej nu ska jag väl sätta på mig stora mössan och linda in hela mig i halsduken och åka en snabbis till affären.
Köpa ägg och bröd mjölk också kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0