Första advent.

Japps idag är det första advent, vi har inte julpyntat något speciellt.
Jag satte upp julgardiner i köket och bytte till mina vita i vardagsrummet,
ska antingen köpa så jag har röda också (dubbla alltså) eller så blir det stora
röda band runt om dom, inte bestämt mig ännu.
Får se om jag lyckas övertala henric att vi ska köpa kulor med slingor i
å hänga upp i nått fönster också. :) Kan ju vara kul med något kanske?
Sen ska slingan upp på balkongen också, får se om det blir idag eller någon annan
dag.

Igår var vi till pappa, han fyllde ju år och så hämtade vi finbilen också. :D
Fan vilken skillnad att köra bil och bil haha. :P
Ska bli kul att köra till sundsvall å se då hur det känns. :D

Idag skulle vi egentligen till Henrics kompisar och fika, men smart henric hade
sparat hans nr på datorn och nu sitter han och installerar om datorn. ;)
Så vi får väl se om dom ringer annars så får vi helt enkelt vänta tills dom
hör av sig nästa gång haha, tog typ bara runt ett halvår om inte mer sist
så hade han bytt nr så då kunde vi ju inte ringa heller. :P

Vi har bestämt att vi ska åka iväg å handla lite och göra pizza och kasta in i
frysen, skönt att ha lite färdigmat ibland å slippa laga mat jämt. :)
Får se om vi gör något mer när vi ändå håller på, pirogerna vi
gjorde sist tog henric sista av idag till lunch.

Henric har förresten varit jätte duktig, han har städat nästan hela databordet. :D
Lite var de kvar på "min" sida men de gick fort att plocka undan.
Men så nu syns till och med vårat bord. :D
Vi har även kommit överrens om att vi ska köpa jätte fina ramar
som vi ska sätta i svarvita kort på lilla tjejen när hon kommer, blir på en
fin hylla ovanför soffan tänkte vi. :)

Kommentarer
Postat av: cammie

trevligt att träffa föräldrarna, mina kommer upp hit till Oslo när bebis kommer, så får träffa dem snart hoppas jag =)



oh..håller på att städa här hemma..suck,ser ju ut som en mindre orkar dragit fram..pausar lite i soffan här nu :P

2008-11-30 @ 14:59:53
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: cammie

ska inte fira med min familj iår..Jag,Branco och Elias ska fira ensamma här i Oslo. Men det kan ju vara helt mysigt det oxå!!! =)



ja guuud ja, hur kan det bli så sabla stökigt? jag fattar det inte.. haha

2008-11-30 @ 15:21:12
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Isse

hej syster...

vi har inte fått upp nå jul enu eller pappa skulle fixa 2 adventstakar så de har inte blivit mera..

kramar

2008-11-30 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0