Bil olyckor.

Här har vi verkligen maaaassor med snö, för att vara här alltså.
Egentligen vill jag bara ut och hitta ett skidspår fan va de skulle vara skönt.
Men samtidigt är jag nog lite för lat haha. :P
Tydligen är det kaos på essingen också haha stockholmare som inte kan
köra bil nu. :P Egentligen är det helt otroligt att folk kan vara så puckade att dom inte
vet hur man kör bil bara för att det kommer lite snö?
Jag tror att många behöver gå en extra kurs om hur man lär sig att köra när det
är halt ute, det händer alldeles för mycket olyckor så fort det bara börjar snöa lite.
Patetiskt.
Själv är jag van vid snö, jag är van vid att det är halt och jag har lekt och sladdat med min
bil så jag vet precis hur den reagerar. Alla behöver nog göra det. Men få gör det.
När jag åkte till affären passade jag på att sladda lite när jag var ensam på vägen, skit kul.
Man ser ju så fort de kommer en bil specielt på våran väg här och då slutar man ju. :P

Hm ja idag har det inte blivit mycket arbete gjort tyvärr måste ha nån som springer med blåslama i röven på mig om dagarna tror jag.  Men som det ser ut nu så blir det kontoret onsdag och torsdag iaf, om inte ryggen slår ut helt nu vill säga bara för att jag har haft en någotlunda oki dag.

Nej nu ska jag kila och fixa lite annat.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

ja jag tycker den är helt okej, och sen iochmed att vi har alla andra försäkringar där så känns det bra att ha allt samlat på ett och samma ställe! När jag väntade Nova så har jag för mig att jag tog Trygg Hansas gravid-gratisförsäkring, men som tur var så behövde vi ju aldrig använda den=)

kramar

2008-11-24 @ 17:41:47
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Louise*

[email protected] / hehe okeej :) aa, de är inte klokt :P har börjat köpa lite nu hehe ^^

2008-11-24 @ 19:01:48
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Selle

Skumt att stockholmare aldrig märkt att det kommer snö varje år. Fast det är ju rätt roligt, att ni har mer snö än oss nu för tiden. Skönt med inge snö.

2008-11-25 @ 02:52:45
Postat av: lassika

Ja tänk att vi aldrig har snökaos hur mycket snö och blåst vi än får. KRAMIS

2008-11-25 @ 08:29:30
URL: http://lassika.blogg.se/
Postat av: Madde

Till Selle: Va har ni ingen snö?! Hehe ja men visst är det roligt att dom aldrig lär sig liksom, samma skit varje år. :P

2008-11-25 @ 11:31:49
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Selle

Dåligt med snö här. Jappälskar bilderna varje år. Snökaos i södra sverige. Och det är cirka 2-3cm på backen.

2008-11-25 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0