144 Dagar till Bf.

Nu är det bara 144 beräknade dagar till Bf. :D Tiden går allt bra fort vill jag lova.
Även fast att den självklart skulle kunna få gå lite fortare ändå för mig. ;) Hihi.
Jag sov ju hos pappa i natt, då skickade Henric ett så otroligt fint sms. Åhh hade jag inte
halvt sovit hade jag storbölat gjorde de nästan ändå fast sen somnade jag nog om. :P
Han skulle egentligen överraska mig idag men han har lovat att han ska jobba över den här veckan,
och imorn ska vi till Micke som ska bjuda oss på käk, på torsdag är vi lediga för vi ska till BM
och på fredag är det ju inte så kul att jobba över. Så då jobbar han över idag så kan han överraska mig på fredag ist. :D
Det går lika bra för mig haha. Fan vad skönt det ska bli att vara ledig på torsdag synd bara att vi inte kan
passa på att sova ut eftersom att vi ska vara hos barnmorskan kl 8.. Uhhu kunde dom inte lagt de kl 12? :P
Ohh juste imorn är det möte också på morgonen, det hade jag ju så klart glömt. Men men.

Fy fan vad klockan går sakta idag, känns som att jag har suttit här hur länge som helst, funderar allvarligt på att
sätta mig i soffan ist men risken är väldigt stor att jag somnar då ist. :/
Jag skulle egentligen vilja lägga mig i soffan och sova i någon timme så där.

Igår gjorde vi god mat hos pappa. :D Pressad potatis och fläskkotlett, mums. Hemma äter vi inte
så jätte mycket kött varför vet jag egentligen inte, mer kyckling och så. Knäppt. :P
Men har det med i matlåda nu åhh det ska bli gott, har blivt mer och mer hungrig nu om dagarna tycker jag.
Fast jag är nöjd, vikt nu är +600gram det är rätt oki med tanke på att jag gått halvvägs är i vecka 20. :D
Sen kommer det säkert som en bomb 10kg på samma gång eller något. :S Uhh.. Idag har jag ont jätte ont
i ryggen och magen. Suck. Kan jag inte få ha någon dag då jag bra mår super bra? Då allt bara är helt jävla
guld? Jag vill ha frukt också men palla gå till den andra byggnaden först nu och sen igen kl 12 haha skulle inte
tro det. :P Köpte iaf med mig vatten idag och då fick jag info om att det finns ett kök bara här brevid typ så där
kunde jag ha hämtat de... Aja..

Nej fan om man skulle göra lite nytta kanske? :P

Kommentarer
Postat av: Anna

jaa jag har ju mina kontakter haha. nä men gäller väl att vara framme vid rätt tillfälle om nån ger bort en :)

hur mår du idag då?

kram

2008-11-11 @ 20:00:35
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra jobbat med så lite viktminskning! Fast du har ju fått betala för det också med allt illamående. Hur är det med det nu? Mer ryggkrämpor nu eller?

Vänta bara ett några månader så ska du se att kl. 8 är sovmorgon! Här är vi vakna någon gång mellan 5 och 6. zzzzzzzz Kram

2008-11-11 @ 20:29:08
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com
Postat av: Anna

usch vad tråkigt. får hoppas det inte är urinvägsinfektion iaf.

jag mår bara bra. trött bara hehe.

har du msn? du kan ju adda mig om du vill. är samma som mailen :)

2008-11-11 @ 20:39:17
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Selle

Kött som är så gott. Idag ska man kocka ihop lite taccos till boyzen. Å kanske fundera vad man ska göra nu när man blir arbetslös.

2008-11-12 @ 13:15:51
Postat av: lassika

Ja vad vi åt vet du, älgkött och pärer. Idag blir det köttfärssås gjort på grädde. KRAMIS

2008-11-12 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0