Imorn är det fredag. ;)

Hehe va ju å besikta bilen igår, klockrent gick den igenom. ;)
Kan ju ha varit min skapliga urringning också men nee. :P
Haha hade ingen varningstriangel i bilen, och då sa jag att nee jag har ganska nyligen
haft inbrott i bilen och då vart blandannat den stulen (du ser listen saknas fortfarande) och det köpte
han, han sa bara att jag skulle fixa en ny. :P
Han prata på där som fan om allt möjligt fråga vart jag bodde och massa sånt och jag va glag och trevlig, som alltid. ;)
Sen när vi va klara och han stannade så sa han "ja men de här va ju inte bra" då blev jag lite kallsvettig och sa lite halv skakis "öhh nehee vadå?" "ja jag hittar ju inge fel och de är ju inte bra jag vill ju se dig igen"
Haha. :P

Och idag när jag va i Vällingby centrum så gick jag förbi några ungdomar lite äldre än mig och så hörde jag "shyssta lungor" haha. Men ursäkta vart är världen på väg? Något sånt bara kastar man ju inte ur sig eller?

Hm aja, nej nu har jag inget mer att skriva men ska lägga ut en bild på Snuttan.
Hon är ju bara sååå söt hon hittade en sten, och just nu fäller hon ganska mycket och då kliar pälsen lite och så stenen hon hittade är lite kantig så ja det kliade skönt i pälsen då. :P

image12

Kommentarer
Postat av: Z

hur var det med den där stenen igen?:-P asså säger verkligen folk så i sthlm trodde bara att det var på landet, där folk idkar inavel och kör en pajala69:a som man sa så?
kram

2008-05-18 @ 12:30:41
Postat av: mysan

hihi, ja men de e inte så kul när fläsket ändå väller över från den forna jättemagen som peta rakt ut... pöss!

2008-05-22 @ 23:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0