Onsdag.

Idag så är jag fortfarande lite krasslig men va fan nu skiter jag i det här för att imorn blir det jobbet ändå.
Jag är trött på att vara hemma, trött på att ha så mycket tid till att tänka och jag är trött på spelet jag har fastnat
för i min nya mobil. :P
Idag så kommer Micke hit. Det här ska vi bjuda på.

Förrätt: Havskräftor och Sallad.
Varmrätt: Gösfile, pressad potatis och svampsås.
Efterrätt Min äppelpaj med vaniljsås.

Till det dricker vi cola haha. :P
Men men blir nog gott de där ska ni se. :D
Fast jag glömde sesamfröna fan men orkar inte åka tillbaka och handla det. Tar för mycket tid.
Och tid är något som jag inte har eftersom att jag inte städade igår och så faktiskt hur mycket de än smärtar
att säga så misslyckades jag med min paj igår, eller hm jag tittade inte så noga vilken värme jag ställde in den på
och det slutade med att den inte vart så god hmf neej.. :/ Men men någon gång ska väl även den bästa göra fel haha. :P

Jag har funderingar på att öppna ett eget cafe. Faktiskt jag menar jag älskar att baka och fixa och dona liksom så varför inte? Bara en hake pengar. Alltid dessa jävla pengar som ska vara felet. :( Men men.
Någon gång kanske även jag kommer att få pengar att spendera och vem vet då kanske?

Haha jag kom på en sak som Henric sa. Jag nämnde för honom att jag har funderingar på att åka till Sundsvall
sen till Påsk. Och då fråga han "vadå hände nått när du var där eller" Haha oki var jag på min egen storebror? Eller kanske min brorson? Eller ja nu vet jag förlåt Anna det var inte meningen? Öhh hallå tänk innan du öppnar käften liksom. Jag träffa ju ingen annan. Jo Min syster och hennes familj innan vi åkte. Äh så patetiskt.
Bara för att du är så slut i huvudet och är otrogen betyder de inte att jag inte har något att tänka med.
Min värld är svartvit som du har sagt tidigare. Och otrohet räknas till det svarta i min värld någon förbjudet.
Det finns liksom inte med på min världskarta ens. Men vem vet du kanske är orolig och börjar tvivla själv eftersom att du har varit de så kanske du tror att jag också är det för de?

Hm aja, nog med det. Hallå folks vart är mina kommentarer? :D
Det är ju dom som gör det kul att skriva så kom igen nu då kommentera mera. :D

Nej nu måste jag springa och fixa en ny äppelpaj som ska bli BRA och sen blir det att börja städa.
Maten blir för tidigt att börja med ännu.

Puss. <3

Kommentarer
Postat av: Kusin Carro

va gör micke där hos er? lr är de inte kusin du pratar om... Hoppas att allt blir bättre snart med sjukdommar å skit

2008-03-05 @ 17:15:24
Postat av: Anna

Haha! Mina grabbar låter du bli! ;-) Fast kommer du till påsk så får du tillåtelse att krama dem. Mig med förresten!

2008-03-05 @ 23:18:40
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com
Postat av: Madde

Till Anna: Haha jag lovar att jag inte ska röra dom mer än anpassligt. ;) Jag nöjer mig med kramaar fast linus kan vara lite pussig ibland så kan sno någon puss av honom. Det hoppas jag är oki. Hehe. ;)
Hehe vad snällt av dig. :D

2008-03-06 @ 12:03:17
URL: http://vhdbrud.blogg.se
Postat av: Madde

Till Carro: Hehe neee det är en kompis till Henric som heter Micke som var här. :) Inte bror min. :D
Mmm jag hoppas också det, han jag kör med tyckte att jag skulle vara hemma idag med så sitter här ännu en dag. :S Men imorn så då blir det jobbet. Klättrar snart på väggarna måste jobba gahh. :P Hehe. :D

2008-03-06 @ 12:04:42
URL: http://vhdbrud.blogg.se
Postat av: Linda

Ja, kom upp och grilla med oss....

Kram

2008-03-18 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0