Fredag.

Fredag var skönt fast hallå en dag på jobbet som består av fyra timmar hm mja,
jag hade nog klarat av att jobba några fler timmar men men man ska inte klaga
har ju ändå betalt för 8timmar. :P

Jag har insett en sak, dagen då jag får en egen lägenhet...
FAN vad dyrt de kommer bli. :S
Jag måste köpa dator, måste köpa ny platt tv eftersom att pappa har min gamla tv.
Jag måste köpa köksbord och stolar. Jag måste köpa gästsäng. Jag måste köpa data bord. Usch usch usch
där rullar tusenlapparna förbi väldigt fort. Blir att spara försöka få ihop till en datorn nu ganska snart.

Hallå vet ni? Det är mindre än två månader tills jag fyller 20 wihoo. :D Haha. :P
Jag vet inte ens vart jag kommer fira mig själv kommer ju inte bli fest för vem fan ska jag bjuda?
Typ några som kommer komma helgen innan eller helgen efter. Borde vara
pappa isse sussi anders. Sen vet man ju inte om Farbror med familj kommer, dom har ju inte ens varit hit ännu.
Kanske Hasse med familj också men tveksamt.

Mitt liv suger fan stenhårt.
Jag är pank, Jag har en sk sambo som har varit otrogen emot mig TVÅ gånger, och ja jag är pank.
Det ekar fan i plånboken kan jag säga. Usch kan inte bara månaderna gå fortare så att jag kan få lite lön någon gång?

Fast idag har ändå varit trevligt, efter jobbet så var jag å käka lunch samt tog en glasspromenad i solen med en vän.Kul å prata med dig lite faktiskt. :)

Nej usch nu ska jag lägga mig i sängen under täcket och läsa en bok och tycka synd om mig själv.
Jag är trött på mitt liv jag vill träffa den rätta gifta mig och skaffa barn. Punkt slut. Jag är trött på allt just nu.
Kan de inte bara hända något riktigt drastiskt? Något som är roligare än en jävla begravning!!

Helgen kommer också att suga inga pengar, inget att göra. Jag böcker snuttan och en dator som låter pang pang för att henric sitter å spelar. Han har inte heller nått att göra i helgen så båda ska bara vara hemma. Great som gjort för att bråka känns det som. Men men. Jag håller mig på min kant och orkar inte bry mig just nu så sjukt less på allt! Hade jag haft pengar hade jag tagit bilen till Evelina eller min Gudfar. Men nej juste jag har inga pengar. ÅHHH.

Kommentarer
Postat av: z

Faktiskt? det va kul å träffa dig med! lite överaskande men dock trevligt

2008-03-08 @ 09:45:53
Postat av: Madde

Till Z:
Haha det var inte så jag menade. :P Men de är alltid trevligt att träffa dig. :) Jo jag vet jag kan vara lite överraskande ibland. ;)

2008-03-09 @ 10:47:31
URL: http://vhdbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0