Trosa stadslopp.

Allt flyter på så jävla bra just nu. Jag är bara glad hela tiden. :D
Snart är det semester! Wihoo. :D Sundsvall - fylla - släktingar - gemenskap... åhh vad jag längtar!
Veckan har varit guld idag slutade jag jobba runt elva haha. :P nice jobba tre timmar och pröjs för åtta. ;)
Igår va jag hemma vid halv ett. :P Och dagen innan det halv två. :P I love it. :D
Fast imorn blire nog säkert en 6timmars dag iaf haha. ;)

Har förresten köpt en såå bra present till Linus.... fast jag kan ju räkna med ett payback senare någon gång i framtiden. ;)
Henric tyckte att vi skulle köpa ett trummsett haha vad tycker ni om det Micke och Anna? ;)
Hm vad mer. Jo det jag skulle köpa till Micke och Henrik... Vi själva köpte det också och de visa sig inte vara bra så nej det blir det inte ska lämna tillbaka det... Men vad fan ska man köpa då??
Sen har jag köpt en present till Magnus också han fyller ju år snart här.. Så tar med de till pappa så får han väl ge det..

Imorn är det trosa stadslopp hade varit roligare om Anders hade sprungit igen men han är ju på festival men nästa år då ska han springa igen hehe hans chef skulle inte heller springa iår bara för att Anders inte skulle det han menade att då har han ju ingen att slå. :P Anders vann ju över alla på sitt jobb förra året. ;)

Idag kom min stereo till bilen också nice. :D Hoppas på att få den inmonterad och allt klart tills jag kommer hem från sundsvall. Hade varit skönt om han kunde fixa det... Men de får vi ju se. Och så kom tåg biljetterna idag också de är ju också sjuuukt skönt att ha dom hemma liksom, att inte behöva oroa sig för att dom inte ska komma, fast jag betala ju bara sju kronor för dom. ;) Rätt nice haha.

Nej nu ska jag fixa lite hemma sen ringa syster Mia och planera lite och sen FOTBOLL! Det har ju blivit som en drog haha. Man MÅSTE ju bara se den hela tiden. Helt knäppt. :)

Ha det bra allt folks. Saknar er sååå mycket!

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Ha en bra dag :D

2008-06-26 @ 20:25:54
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: Micke (Linus)

hfhdhg *gtöllnnnngfketk. Tror det betyder att han längtar efter sin present

2008-06-27 @ 12:19:14
Postat av: Madde

Hehe vad sött. :D Klart han göra. :D Fast jag tror mer att han längtar efter sin faster. ;) Eller hoppas det iaf haha.

2008-06-27 @ 15:35:39
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Micke

Det tror jag med

2008-06-27 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0