Utmaning.

Ohh suck.. Men eftersom att jag inte har orkar att bry mig om att skriva på länge så gör jag den här. ;)

Utmaning!

Regler:
- beskriv först reglerna
-svara på alla frågor
-välj ut 6 personer att utmana
-låt personen som utmanat dig veta att du antagit utmaningen.

Fem saker som finns på din "att göra lista" idag.

1. Plocka lite hemma
2.Lägga tvätten i ordning så jag slipper göra de imorn när jag har tvättstuga
3. Äta min efterrätt som jag gjorde igår - pannakotta eller hur det nu stavas med färska hallon
4. Pussas med Henric
5. Glo lite på tv kanske sen sova

Vad gjorde du för 10 år sen?
Ehh ja säkert en massa kul saker eftersom att det var sommarlov då.

Ställen du bott på?
Tranås, Gävle, Trosa, Vagnhärad, Stockholm.

Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?

1. Köpa ett super hus här där vi vill bo
2. Resa en massa och självklart ta med mig familj och släkt
3. Köpa våra drömbilar samt motorcyklar så klart
4. Starta eget *2
5. Köpa stora drömhus samt bilar till mina syskon+föräldrar.


Så nu ska ja utmana några: Ida, Selle, Z, My, Sandra och Fredrik.

Kommentarer
Postat av: Z

fattar inte utmaningen..

2008-07-15 @ 16:24:59
Postat av: Selle

Utmaning!



Regler:

- beskriv först reglerna

-svara på alla frågor

-välj ut 6 personer att utmana

-låt personen som utmanat dig veta att du antagit utmaningen.



Fem saker som finns på din "att göra lista" idag.



1. Löka lite

2. Hälsa på kussen

3. Städa lite

4. Löka

5. Se på film.



Vad gjorde du för 10 år sen?

Jag minns inte vad jag gjorde förra veckan. så 10 år var väl och ta i.



Ställen du bott på?

Matfors, Sundsvall.



Fem saker du skulle göra om du blev biljonär?



1. Löka

2. Löka

3. löka

4. Kröka

5. Löka, kröka och sova.

2008-07-17 @ 17:58:27
Postat av: Madde

Haha vad kass du är selle. ;) löka löka löka? :P

2008-07-18 @ 15:03:52
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Ida

Faan! jag orkar inte göra den nu ju.. haha har desutom ingen att göra lista! Tar dagen som den kommer.. för det mesta.. haha.. =)

2008-07-20 @ 23:55:15
URL: http://unfinished.bloggspot.se/
Postat av: Madde

haha ja men det är ju bara för att du har semester din fuskare. :P

2008-07-22 @ 13:04:35
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Selle (löken)

Vadå löka e ju skönt.!!!!

2008-07-22 @ 14:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0