Barnsligt.

Jag har kommit på en sak... Jag har verkligen växt om dom jag umgicks med för några år sedan,
liksom dom flesta är kvar i samma stadium visst är det vissa som har hängt med i utvecklingen men långt
ifrån alla kan jag säga.. Behöver väl kanske inte gå in på detaljer men kan ju nämna en sak som tex att hålla på att
ta gas från gräddmaskiner HALLÅ?! Hur barnsligt är inte det på en skala liksom oki hade ni varit 15 fortfarande hade jag inte sagt nått men liksom när alla är långt över 20?! Det är bara en sak.... Aaa men men, man kan väl hoppas att ni någon gång kommer att komma på hur otroligt löjliga ni är och att det kanske är dax att växa till sig lite..

Jag är såå sjukt trött hela tiden jag vill bara sova sova sova och sova, orkar inte göra något längre.
Men ska börja träna på måndag igen har ju varit lite dålig den här veckan så har inte velat träna då men på
måndag då jävlar regn som sol så ska jag ut 5.15. Hoppas att jag blir piggare då igen kan ju vara nått så enkelt, pallar inte att vara sjuk. Har inte råd känner jag att vara hemma heller så det blir ju att jobba även fast att man är dålig. Bara att bita i det sura liksom. Har ju tagit massa ledigt sen semestern så usch nästa månad blir nog en jobbig lön ändå.. :S

Ohh tror inte att jag har skrivit om Sundsvallsresan ännu heller, men det va sååå skönt att komma iväg. Det är alltid så mysigt att vara där, vi hittar på massa tok, vi va på auktion, gatufesten*2, på stranden med tjejerna, vi spelade minigolf, vi va ut och käka, gjorde slingor på både Anna och Mia, blev jätte fint och hoppas att dom fortfarande är nöjda. :) Ja men så även om alla säger att på semstern så ska man vila visst man vilar på ett annat sätt men man håller ju ändå på med massa annat så det blir ju inte semster som man bara slappar på..
Men det är värt det. :) Alltid lika kul att träffa alla och sånt. Eller aaa inte alla Linda och Benny va inte hemma.
Sen träffade jag Selle också en sväng trevligt. :)

Och så är det bröllop om mindre än en månad också ska bli såå mysigt. :)
Måste bara hitta nått å ha på mig, tänkte först sy en egen klänning, men nu vet jag inte jag tycker att de är så svårt att hitta bra tyger jag hittar mest bara skit så jag vet inte vart jag ska leta riktigt.
Funderar på att prova att beställa från internet faktiskt. Henric hitta en sida som verkar helt oki så får se om jag testar det.

Imorn äre auktion i trosa vi ska dit, så klart. :D Hehe ska bli kul hoppas på att hitta lite stuff som jag skulle vilja ha. :)
Men det visar sig vad det finns verkar inte som att det är dödsboende så vet inte vad de är för auktion riktigt.
Men men hoppas på lite bra och ha saker. ;)

Hm nej nu ska jag fixa lite hemma. Henric gick till pizzerian för nästan två timmar sen och skulle ta hem mat,
hm.. Han och grannen sitter fortfarande kvar så nej nu fixar jag egen mat hemma. Jag va hungrig för två timmar sen liksom.. Men men.

Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Z

ta gas från gräddmaskiner? Que??

2008-07-21 @ 22:06:59
Postat av: Madde

ja men vet du inte vad de är? hm ska förklara nån gång när vi ses as fjolligt kan jag säga. dagisnivå så de bara sjunger om det.

2008-07-22 @ 13:03:51
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Selle

Ja det var ju synd att man inte orkade gå på fredagen. Kunde jag ha tankat ner dig i ett öl tält eller nåt. Istället var man hemma hos mor och far och klippte gräs =(

2008-07-22 @ 14:42:49
Postat av: Madde

ja och inte svara du heller! DÅLIG still. :P

2008-07-23 @ 18:03:41
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Selle

haha ja det e ju sant, somnade dock vid fem sex tiden på kvällen. Får ta det ett annat år. =)

2008-07-24 @ 06:15:10
Postat av: Mysan

Länkade din sida från min tänkte höra om du kan göra desamma? :P Puss.

2008-07-28 @ 19:34:47
URL: http://systerstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0